środa, 19 marca 2014

Livigno - activ rest/Livigno - aktywny odpoczynek

The first time I decided on a longer period of resting. After I came back from trip to India, I made an activ break from climbing and went to Livigno for skiing with my boyfriend Jakub. I spent there great time even thought half of trip I got cold ;-) Recommend to everybody great place like is- LIVIGNO! :-)
Pierwszy raz zdecydowałam się na dłuzszy odpoczynek. Po powrocie z Indii, zrobiłam sobie aktywna przerwę od wspinania i wyjechałam na narty ze swoim chłopakiem Jakubem. Spędziłam tam swietnie czas pomimo choroby. Polecam wszytskim świetne miejsce jakim jest- LIVIGNO! :-)

greetings
pozdrawiam
Ola

1 komentarz:

  1. Ja się również zastanawiałam nad nartami w Livigno i fotki w tym wpisie mi pomogły podjąć decyzję na TAK :)

    OdpowiedzUsuń