piątek, 5 lipca 2013

Współpraca z fizjoterapeutą-Jakubem Saniewskim w sezonie 2013



Right after the 2012 season finished, Jakub Saniewski ensured my highly exploited body was back to normal. After a long and exhausting season, after Cosi Fan Tutte 8c+ RP I was extremely tired and Kuba was the one who helped me regenerate.
Tuż po zakończeniu sezonu 2012 Jakub Saniewski zadbał o to aby doprowadzić moje mocno eksploatowane ciało do pełnej równowagi. Po długim i wytężającym sezonie, po uporaniu się z "Cossi Fan tutte" 8c+ RP byłam niezwykle zmęczona, a w regeneracji pomógł mi właśnie Kuba.
After 2 weeks of working with Kuba our co-operation evolved thanks to which my training was a lot more valuable. Why? My body was regenerating quicker and better and I didn’t feel tired as much as in previous years. I am so happy that Kuba will be present at my climbing trip, where I am planning to take on new exciting challenges. Kuba will look after my well-being both during climbing and resting. I recommend him to anyone interested ;)

Po okresie 2 tygodni współpraca z Jakubem rozwinęła się, dzięki czemu moje treningi zimowe w obecnym sezonie stały się bardziej wartościowe. Dlaczego? Moje ciało zdecydowanie szybciej i lepiej regenerowało się , a ja nie odczuwałam typowego dla wcześniejszych lat narastającego zmęczenia.
Bardzo się cieszę, ze Kuba Saniewski będzie obecny na moim wyjeździe wspinaczkowym, gdzie planuje podjąć ciekawe wyzwania. Kuba zadba o moje samopoczucie w dni wspinaczkowe, a także w dni odpoczynkowe.
Wszystkim zainteresowanym polecam mojego fizjoterapeutę ;-)




pozdrawiam
Ola

1 komentarz: